Klachtenregeling
Klacht indienen over geleverde zorg
Het kan gebeuren dat een behandeling of geleverde zorg niet voldoet aan
uw verwachting. Lukt het niet de klacht samen met mij naar tevredenheid
op te lossen, dan kunt u zich wenden tot Klachtenportaal Zorg en bij het
Centraal als het om jeugdzorg gaat. Als het om volwassene zorg gaat, kun
u zich wenden tot Bureau voor Klachten management in de Zorg . Zij staan
u staan graag bij.
Uw klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg over de geleverde zorg.
De ervaren en onafhankelijke klachtenfunctionarissen van Klachtenportaal Zorg vinden persoonlijk contact vanzelfsprekend. Zij komen indien gewenst naar
u toe voor een gesprek.
Door zorgvuldig te luisteren en de verschillende perspectieven goed te
vertalen, voelt u zich echt gehoord: de basis voor het oplossen van de
ontevredenheid met wederzijds begrip.
Heeft u advies of ondersteuning nodig, of wilt u een klacht indienen
over de geleverde zorg? Vul het formulier in en ze nemen op korte
termijn contact met u op.
Contact: Klachtenportaal Zorg
Uw klacht indienen bij Centraal Bureau voor Klachtenmanagement in de
Zorg (CBKZ)
De contactgegevens:
- E-mail: klachten@cbkz.nl
- Telefoon: 088-0245104
- (Aangetekende) post: Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem
Documenten: P3NL: U kunt hier de klachtenformulier downloaden.